1211 Budapest Szent Imre tér, Pavilon sor B/6.

Party Kellék Bolt Csepel Szent Imre tér Budapest

Visszatérítés és visszaküldés

Visszatérítési és visszatérítési szabályzatunk 30 napig tart. Ha a vásárlás óta eltelt 30 nap, nem tudjuk teljes visszatérítést vagy cserét ajánlani.

A visszaküldésre való jogosultsághoz a terméknek használaton kívülinek és ugyanolyan állapotban kell lennie, mint ahogyan azt megkapta. Az eredeti csomagolásban kell lennie.Számos árutípus mentesül a visszaküldés alól. Az olyan romlandó áruk, mint az élelmiszerek, virágok, újságok vagy magazinok nem küldhetők vissza. Nem fogadunk el olyan termékeket sem, amelyek intim vagy egészségügyi termékek, veszélyes anyagok vagy gyúlékony folyadékok vagy gázok.

További nem visszaváltható termékek:

 

  • Ajándékkártyák
  • Letölthető szoftverek
  • Egyes egészségügyi és testápolási cikkek

 

A visszaküldés befejezéséhez szükségünk van a vásárlást igazoló bizonylatra vagy bizonylatra.

Kérjük, ne küldje vissza a vásárlást a gyártónak.

Vannak bizonyos helyzetek, amikor csak részleges visszatérítésre van lehetőség:

Nyilvánvaló használati nyomokkal rendelkező könyv

CD, DVD, VHS-szalag, szoftver, videojáték, kazetta vagy bakelitlemez, amelyet felbontottak.

Bármely olyan termék, amely nem az eredeti állapotában van, sérült vagy hiányzik belőle alkatrész olyan okból, amely nem a mi hibánkból ered.

Bármely olyan termék, amelyet a kiszállítás után több mint 30 nappal küldtek vissza.

Visszatérítés

 

Miután a visszaküldött terméket megkaptuk és megvizsgáltuk, küldünk Önnek egy e-mailt, amelyben értesítjük, hogy megkaptuk a visszaküldött terméket. A visszatérítés jóváhagyásáról vagy elutasításáról is értesítjük Önt.

Ha jóváhagyjuk, akkor a visszatérítést feldolgozzuk, és egy bizonyos számú napon belül automatikusan jóváírjuk a hitelkártyáján vagy eredeti fizetési módján.

Késedelmes vagy hiányzó visszatérítések

Ha még nem kapta meg a visszatérítést, először ellenőrizze újra a bankszámláját.

Ezután lépjen kapcsolatba a hitelkártya-társaságával, mert eltarthat egy ideig, amíg a visszatérítést hivatalosan is elküldik.

Ezután lépjen kapcsolatba a bankjával. A visszatérítés könyvelése gyakran némi feldolgozási időt vesz igénybe.

Ha mindezt megtette, és még mindig nem kapta meg a visszatérítést, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az {email cím} címen.

 

Eladó tételek

Csak a normál árú tételek visszatéríthetők. Az akciós tételek nem téríthetők vissza.

 

Cserék

Csak akkor cseréljük ki a termékeket, ha azok hibásak vagy sérültek. Ha ugyanarra a termékre szeretné kicserélni, küldjön nekünk egy e-mailt a {email cím} címre, és küldje el a terméket a következő címre: {fizikai cím}.

 

Ajándékok

Ha a terméket a vásárláskor ajándékként jelölték meg, és közvetlenül Önnek küldték, akkor a visszaküldött termék értékének megfelelő ajándék jóváírást kap. Amint a visszaküldött termék beérkezik, egy ajándékutalványt küldünk Önnek postán.

Ha a terméket vásárláskor nem jelölték meg ajándékként, vagy az ajándékozó saját magának küldte a rendelést, hogy később átadja Önnek, akkor visszatérítést küldünk az ajándékozónak, és ő értesül a visszaküldésről.

 

 

Szállítási visszatérítések

A termék visszaküldéséhez a terméket a következő címre kell postáznia: {fizikai cím}.

A termék visszaküldésének szállítási költségeit Ön maga viseli. A szállítási költségek nem visszatéríthetők. Ha visszatérítést kap, a visszaküldés költsége levonásra kerül a visszatérítésből.

Attól függően, hogy hol lakik, a kicserélt termék eljutási ideje eltérő lehet.

Ha drágább termékeket küld vissza, érdemes nyomon követhető szállítási szolgáltatást igénybe venni, vagy szállítási biztosítást kötni. Nem garantáljuk, hogy a visszaküldött terméket megkapjuk.

Segítségre van szüksége?

Visszatérítéssel és visszaküldéssel kapcsolatos kérdésekkel kapcsolatban lépjen kapcsolatba velünk a {email} címen.